Luukere lood
Meie lasteaia 3-5a Midrihiirte rühm valis märtsiprojekti teemaks uurida inimest. Alustati sellest, et vaadati raamatutest "Suur raamat inimese kehast" pilte, loeti rütmisalme ja mängiti laulumänge kehaosadega. Mõistatati mõistatusi inimese kehast, tervisest ning hügieenivahenditest, pandi kokku erinevaid puzzlesid inimese kehast, võrreldi tüdrukut ja poissi. Huvitav oli võrrelda ka beebit ja vanainimest.
Edasi hakati uurima iseennast - katsuti oma lihaseid, otsiti kompides üles selgroog, roided,randmeluud jmt.
Palju räägiti tervislikust toitumisest, tehti ise süüa ning käidi kergliiklusteel sportimas.
Lapsed tutvusid oma kehaga ja joonistasid oma kaaslase elusuuruses paberile, pärast võrdlesid kujutiste suurusi. Grupitöös mõõdeti ka laste pikkusi, võrreldi neid ja kujutati graafiliselt rühma seinal. Veel said lapsed teada, mis on röntgen ja meisterdasid selle ka ise suurtest ehitusklotsidest. Kunstitegevustes vooliti inimest ja meisterdati pealuu. Ka arvutist vaadati peaaju pilti, räägiti aju tähtsusest, aju kaitsmise vajadusest ning võrreldi peaaju välimust kreeka pähkliga. Et pähklit kätte saada, purustasid lapsed haamriga kreeka pähkli koore. Väga põnev oli teadlasetöö - joonise peale skeleti ladumine (makaronidest, tikkudest) ning liiva seest pintsli ning pinsettidega skeleti osade otsimine.
Karude koosolekul räägiti teemal "Terves kehas terve vaim". Hommikuringides räägiti emotsioonidest, oma tujudest, vaadati peeglist oma nägu, püüti näole manada erinevaid emotsioone, tehti magnetmängust erinevate emotsioonidega nägusid. Beeboti abiga joonistati ringe ja iga laps kujundas sellest näo, püüdes sellele näole anda soovitud emotsiooni. Väga meeldis lastele mängida ka arsti ja ehitada klotsidest inimest.
Edasi hakati uurima iseennast - katsuti oma lihaseid, otsiti kompides üles selgroog, roided,randmeluud jmt.
Palju räägiti tervislikust toitumisest, tehti ise süüa ning käidi kergliiklusteel sportimas.
Lapsed tutvusid oma kehaga ja joonistasid oma kaaslase elusuuruses paberile, pärast võrdlesid kujutiste suurusi. Grupitöös mõõdeti ka laste pikkusi, võrreldi neid ja kujutati graafiliselt rühma seinal. Veel said lapsed teada, mis on röntgen ja meisterdasid selle ka ise suurtest ehitusklotsidest. Kunstitegevustes vooliti inimest ja meisterdati pealuu. Ka arvutist vaadati peaaju pilti, räägiti aju tähtsusest, aju kaitsmise vajadusest ning võrreldi peaaju välimust kreeka pähkliga. Et pähklit kätte saada, purustasid lapsed haamriga kreeka pähkli koore. Väga põnev oli teadlasetöö - joonise peale skeleti ladumine (makaronidest, tikkudest) ning liiva seest pintsli ning pinsettidega skeleti osade otsimine.
Karude koosolekul räägiti teemal "Terves kehas terve vaim". Hommikuringides räägiti emotsioonidest, oma tujudest, vaadati peeglist oma nägu, püüti näole manada erinevaid emotsioone, tehti magnetmängust erinevate emotsioonidega nägusid. Beeboti abiga joonistati ringe ja iga laps kujundas sellest näo, püüdes sellele näole anda soovitud emotsiooni. Väga meeldis lastele mängida ka arsti ja ehitada klotsidest inimest.
Kommentaarid
Postita kommentaar